Zobrazuji všech 5 výsledků
Rok výroby: 1941
Výkon: 85 koní
Zdvihový objem: 3 517 cm3
Počet válců/ventilů: 8/2
Hmotnost: 2 480 kg
Stav: pojízdný
Katalogové číslo: 231
Tento vůz byl lehký nákladní automobil používaný Německem během druhé světové války. Jeho konstruktérem byl Ferdinand Porsche. Měl vzduchem chlazený motor V8 o objemu 3,5 litru a výkonu 85 koní. Zajímavostí je přední náprava, která je odpružená torzními tyčemi, zadní byla klasická tuhá s listovými pery. Tento typ umožňoval montáž různých nadstaveb a měl široké použití u pozemních vojsk. Užitečnou zátěž měl 1,6 tuny a dokázal jet rychlostí až 100 km/hod po silnici.
Celkem bylo vyrobeno mezi lety 1941 až 1944 asi 18 000 vozidel.
Vyobrazený vůz z naší sbírky je skříňová nadstavba.
Rok výroby: 1941
Výkon: 85 koní
Zdvihový objem: 3 517 cm3
Počet válců/ventilů: 8/2
Hmotnost: 2 480 kg
Stav: nepojízdný
Katalogové číslo: 239
Tento vůz byl lehký nákladní automobil používaný Německem během druhé světové války. Jeho konstruktérem byl Ferdinand Porsche. Měl vzduchem chlazený motor V8 o objemu 3,5 litru a výkonu 85 koní. Zajímavostí je přední náprava, která je odpružená torzními tyčemi, zadní byla klasická tuhá s listovými pery. Tento typ umožňoval montáž různých nadstaveb a měl široké použití u pozemních vojsk. Užitečnou zátěž měl 1,6 tuny a dokázal jet rychlostí až 100 km/hod po silnici.
Celkem bylo vyrobeno mezi lety 1941 až 1944 asi 18 000 vozidel.
Vyobrazený vůz z naší sbírky je skříňová radiostanice.
Rok výroby: 1941
Výkon: 85 koní
Zdvihový objem: 3 517 cm3
Počet válců/ventilů: 8/2
Hmotnost: 2 480 kg
Stav: nepojízdný
Katalogové číslo: 240
Tento vůz byl lehký nákladní automobil používaný Německem během druhé světové války. Jeho konstruktérem byl Ferdinand Porsche. Měl vzduchem chlazený motor V8 o objemu 3,5 litru a výkonu 85 koní. Zajímavostí je přední náprava, která je odpružená torzními tyčemi, zadní byla klasická tuhá s listovými pery. Tento typ umožňoval montáž různých nadstaveb a měl široké použití u pozemních vojsk. Užitečnou zátěž měl 1,6 tuny a dokázal jet rychlostí až 100 km/hod po silnici.
Celkem bylo vyrobeno mezi lety 1941 až 1944 asi 18 000 vozidel.
Vyobrazený vůz z naší sbírky je skříňová radiostanice.
Rok výroby: 1941
Výkon: 85 koní
Zdvihový objem: 3 517 cm3
Počet válců/ventilů: 8/2
Hmotnost: 2 480 kg
Stav: nepojízdný
Katalogové číslo: 241
Tento vůz byl lehký nákladní automobil používaný Německem během druhé světové války. Jeho konstruktérem byl Ferdinand Porsche. Měl vzduchem chlazený motor V8 o objemu 3,5 litru a výkonu 85 koní. Zajímavostí je přední náprava odpružená torzními tyčemi, zadní byla klasická tuhá s listovými pery. Tento typ umožňoval montáž různých nadstaveb a měl široké použití u pozemních vojsk. Užitečnou zátěž měl 1,6 tuny a dokázal jed rychlostí až 100 km/hod po silnici.
Celkem se jich mezi lety 1941 až 1944 vyrobilo asi 18 000 vozidel
Vyobrazený vůz z naší sbírky je standartní valník.
Rok výroby: 1942
Výkon: 85 koní
Zdvihový objem: 3 517 cm3
Počet válců/ventilů: 8/2
Hmotnost: 2 480 kg
Stav: nepojízdný
Katalogové číslo: 254
Tento vůz byl lehký nákladní automobil používaný Německem během druhé světové války. Jeho konstruktérem byl Ferdinand Porsche. Měl vzduchem chlazený motor V8 o objemu 3,5 litru a výkonu 85 koní. Zajímavostí je přední náprava, která je odpružená torzními tyčemi, zadní byla klasická tuhá s listovými pery. Tento typ umožňoval montáž různých nadstaveb a měl široké použití u pozemních vojsk. Užitečnou zátěž měl 1,6 tuny a dokázal jet rychlostí až 100 km/hod po silnici.
Celkem bylo vyrobeno mezi lety 1941 až 1944 asi 18 000 vozidel.
Vyobrazený vůz z naší sbírky sloužil jako velitelské vozidlo. Stejný typ vozu používal jako velitelské vozidlo maršál Erwin Rommel při svém tažení v severní Africe.